!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '2870017649700572'); fbq('track', 'PageView');
Kesä saa arvoisensa päätöksen, kun Miss Klose BBQ tulee grillaamaan M Kitchen & Cafén terassille!
Musiikista puolestaan huolehtii turkulainen Lemmen Kätyrit, joka aloittaa illasta klo 20 ♥
Menu:
– Memphis bun 10€ (ylikypsää possua Mellilästä, BBQ-kastike sekä omena-fenkolicoleslaw jogurttikastikkeessa briossasämpylässä)
– Austin bun 10€ (Mureaa BBQ-savustettua härän rintaa, pikkelöityä punasipulia, suolakurkkua, jalopenoa, chipotlemajoneesia briossisämpylässä)
– San Franscisco bun 10€ (Tammisavustettua halloumia, tuoretta minttua, raparperi-chilichutney ja omena-fenkolicoleslaw jogurttikastikkeessa briossisämpylässä)
– Samoilla seteillä BBQ-platet, joissa mukana BBQ-papuja 15€
– Lisäksi Big Miss Klose plate 18€ (Maista kaikkea! Tuhti lautasannos, jossa kaikkea yllä lueteltua herkkua!)
Grillipippalot siis tiedossa sisäpihan terassillamme, joten tule grillaamaan meidän kanssamme! Ruokaa tarjolla jo klo 17 alkaen, musiikki aloittaa noin klo 20!
